چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ایجاد اکانت لینکدین

ایجاد اکانت لینکدین

لینکدین چیست؟

لینکدین شبکه‌ای حرفه ای است که افراد مختلف با تخصص‌های گوناگون در آن عضو می‌شوند و با حرفه‌ای‌های کار خود ارتباط برقرار می‌کنند. هدف این افراد ارتباطات کاری، اشتراک‌گذاری دانش و مهارت یا پیدا کردن بهترین موقعیت‌های شغلی است. این شبکه اجتماعی بزرگ در دسامبر سال 2002 راه اندازی شد و در ماه می 2003 در دسترس کاربران اینترنت قرار گرفت. فضای این شبکه بسیار رسمی است و با شبکه های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام بسیار متفاوت است.

چگونگی فعالیت در لینکدین بسیار مشابه با شبکه‌های اجتماعی دیگر است. تنها فرق اساسی این است که محتوای تولید شده برای لینکدین حتماً باید با کیفیت، ارزشمند و آگاهی بخش باشد. تولید کردن چنین محتوایی به زمان و تحقیق نیازمند است.

اهمیت ایجاد اکانت لینکدین

داشتن یک اکانت لینکدین به شما کمک می‌کند تا در معرض موقعیت‌های شغلی بیشتری قرار بگیرید. علاوه بر آن در پروفایل لینکدین شما، خلاصه‌ای از مهارت‌ها و دستاوردهای شغلیتان وجود دارد و بدین ترتیب با ساختن اکانت لینکدین، در واقع یک رزومه آنلاین برای خود می‌سازید. بنابراین برای دنبال کردن اخبار حوزه کاری خود، پیدا کردن شغل‌های جدید و بهتر و ارائه توانایی‌های شغلی و حرفه‌ای خود می‌توانید از لینکدین استفاده کنید.

ایجاد اکانت لینکدین

ایجاد اکانت در لینکدین کار سختی نیست. برای ساخت اکانت در لینکدین تنها به یک ایمیل معتبر و چند دقیقه وقت آزاد نیاز دارید. در صورتیکه وقتی برای انجام این کار را ندارید و یا به هر دلیلی نیاز دارید ایجاد اکانت توسط شخص دیگری انجام شود، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان برای شما اکانت ایجاد می کنند.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....