چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

تهیه رزومه علمی

رزومه علمی

رزومه علمی چیست؟

رزومه نگاهی اجمالی به قابلیت های شخصی، علمی، اجتماعی و آکادمیک فرد است و بیان گر بخشی از توان مندی های علمی و تجربی فرد در زمینه های گوناگون می باشد. از طریق رزومه یک فرد می توان تشخیص داد که این شخص در زمینه ای که قصد تحصیل یا کار در آینده دارد، از چه پتانسیل هایی برخوردار است و در چه حوزه هایی تبحر بیش تری دارد.

اهمیت تهیه رزومه علمی

یک رزومه علمی خوب، سخنگوی کاغذی قابلیت ها و توان مندی های افراد است که ظرف چند دقیقه، آن ها را به تصویر می کشد. بنابراین اهمیت نوشتن یک روزمه خوب و اثربخش در فرآیند اخذ پذیرش تحصیلی، بورس های تخصصی از دانشگاه های خارج از کشور به ویژه اروپا، مصاحبه های شغلی و پذیرش شغل های آکادمیک بر کسی پوشیده نیست.

تهیه رزومه علمی

چنانچه به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید و با شرایط و قالب نوشتن رزومه علمی آشنایی داشته باشید، می‌توانید اقدام به نوشتن آن کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم از افراد متخصص و کارشناس در این زمینه راهنمایی‌های لازم را درخواست کنید. کارشناسان و متخصصان ما با سال‌ها تجربه علمی و عملی می‌توانند به شما در نوشتن رزومه علمی کمک کنند. برای این منظور کافی است اطلاعات مورد نیاز خود را (شامل فعالیت‌ها و سوابق تحصیلی و آکادمیک، نمرات زبان، شرکت در کارگاه های آموزشی، مقالات منتشر شده و غیره) جهت تدوین رزومه علمی از طریق ثبت نام در وبسایت در اختیار کارشناسان ما قرار دهید.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

بیانیه هدف (SOP) که به عنوان بیانیه تحقیقاتی یا نامه قصد (Letter of Intent) نیز شناخته می شود، برای پانل پذیرش دانشگاه نوشته می شود و در مورد مسیر شغلی، علایق، مشارکت های حرفه ای، اهداف و نیروی محرکه پشت سر دنبال کردن یک برنامه خاص صحبت می کند. و از این جهت با رزومه متفاوت است که بخش خاصی از سوابق کاری فرد مرتبط با کار مورد نظر را توضیح می دهد.

رزومه دارای بخش های ثبت و مشخصی است که باید مورد توجه قرار گیرند. اما طبیعتا در پذیرش تحصیلی، تمام توجه ارزیابان به رزومه است و نحوه نگارش آن تاثیر بارزی بر تصمیم ایشان دارد.

بله اما توصیه می شود یک رزومه خیلی جامع تهیه شود و سپس برحسب موارد مختلف نسخه اختصاصی شده و متناسب آن به مرجع مورد نظر ارائه شود.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....