چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ثبت کارآزمایی بالینی

کارآزمایی بالینی

کارآزمایی بالینی چیست؟

کارآزمایی های بالینی (Clinical Trials) از انواع رایج پژوهش در پزشکی محسوب می ‎ شوند. این پژوهش ها هر سال در مراكز دانشگاهي و پژوهشي ايران به تعداد بسیار زیادی  انجام مي شوند. گاهی اوقات گزارش انتخابي مطالعات با پيامدهاي مثبت، باعث جهت گيري در قضاوت در مورد شواهد موجود مي شود. همچنین ممکن است بعضی از كار آزمايي هاي باليني در مراحل مختلف اجرا متوقف شوند و يا نتايج بدست آمده منتشر نشود. بنابر اين ايجاد مرکز ثبت كار آزمايي هاي باليني اين اطمينان را می دهد كه تمام كار آزمايي هاي باليني كه به تصويب مي رسند در اين مرکز ثبت مي شوند.

هدف ثبت کارآزمایی بالینی

  • رعایت اصول اخلاقی و ادای دین به بیمارانی که در این مطالعات شرکت می کنند.
  • به ارتقای اعتبار داده های تولید شده کمک می کند.
  • به پزشکان در تفسیر کارآزمایی های بالینی مساعدت می رساند.
  • نتایج کارآزمایی ‎هایی که با منافع شرکت های دارویی هم ‎خوانی ندارد را اطلاع رسانی می کند و جایی برای پنهان کاری باقی نمی گذارد.

ثبت کار آزمایی بالینی

تمام مطالعات کارآزمایی بالینی قبل از سابمیت و گرفتن پذیرش از مجله های معتبر نیازمند داشتن کد IRCT هستند که این کد می تواند از کشورهای مختلف گرفته شود. موسسه ضامن سلامتی که همکار علمی پژوهشگران می باشد، به منظور صرفه جویی در وقت گرانبهای شما عزیزان اطلاعات لازم در این زمینه را دریافت و نسبت به ثبت آن ها در مرکز ثبت کار آزمایی بالینی ایران اقدام می کند. همچنین پیگیری های لازم تا زمان گرفتن IRCT بر عهده ما می باشد.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می‎ کند. به شما اطمینان می‎ دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می‎ شود و هیچ‎گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی‌ پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می‎ کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می ‎شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می‎ شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....