چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر همایش

همانطور که می دانید برای شرکت در یک کنفرانس یا همایش علمی، شرکت به صورت سخنران یا ارائه پوستر مقاله الزامی می باشد. چنانچه قصد دارید پوستر مقاله خود را ارائه دهید، می دانید تا چه اندازه یک پوستر با طراحی خوب می تواند موجب جلب نظر دیگران شود. نگارش یک مقاله علمی و یا چکیده آن و همینطور طراحی پوستر همایش به شکلی مناسب، یکی از ملزومات معرفی کار پژوهشی شما می باشد.  پس اگر شما هم برای همایش یا کنفرانسی نیاز به طراحی پوستر علمی دارید و قصد دارید پوستر خود را به صورت حرفه ای طراحی کنید با ما در ارتباط باشید.

نحوه محاسبه هزینه طراحی پوستر همایش

از آنجاییکه پوستر همایش ها دارای یک ساختار مشخص هستند هزینه بر اساس آن محاسبه شده است.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ ها و … حفاظت و حراست می‎ کند. به شما اطمینان می ‎دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می‎ شود و هیچ‎گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی‌ پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می‎ کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می‎ شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می‎ شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....