چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

خدمات ویرایش: چگونه می توانید نگارش مقاله خود را بهبود ببخشید

نویسندگان اغلب تصور می کنند می توانند مقاله خود را ویراستاری کنند. اما آیا می دانید نویسندگان حرفه ای همیشه از ویراستاران حرفه ای کمک می گیرند؟

با استخدام یک ویراستار حرفه ای چه چیزی حاصل می شود؟

خدمات ویراستاری می تواند کار نگارش شما را برای مقالات یک کتاب و مجله، مقالات پزشکی و رساله های دانشگاهی بهبود بخشد و آن ها را ارتقا دهد. ممکن است تصور کنید چون در زبان انگلیسی کاملاً مسلط هستید، پس تصحیح و ویرایش مقاله تان برای شما آسان تر است. اما آیا به این موضوع فکر کرده اید که به دلیل نزدیکی به کار خود ممکن است اشتباهات احتمالی خود را نبینید؟

خدمات ویرایش: چگونه می توانید نگارش مقاله خود را بهبود ببخشید
خدمات ویرایش: چگونه می توانید نگارش مقاله خود را بهبود ببخشید

گرفتن خطاهای ویراستاری

بعد از نگارش مقاله، قدم بعدی تصحیح کارتان است. به این ترتیب، می توانید اطمینان حاصل کنید که کارتان بدون خطاست. با این حال، شما همیشه نمی توانید تنها به خود اعتماد کنید و تمامی خطاها را بیابید. این احتمال وجود دارد که چشمان شما به روش نگارش شما عادت کرده باشد و چندین خطا را از دست بدهید.

آیا در صورت وجود خطا می توانید کار خود را منتشر کنید؟

جواب منفی است! شما نمی توانید مقاله پر از خطا را منتشر یا ارسال کنید. برای اطمینان از اینکه مقاله تان حرفه ای به نظر می رسد و برای همه خوانندگان قابل درک است، بهتر است از یک ویراستار حرفه ای کمک بگیرید تا کیفیت مقاله را بهبود بخشد.

مزایای استفاده از یک سرویس ویراستاری حرفه ای چیست؟

با استفاده از ویراستار حرفه ای برای بررسی مقاله تان می توانید مزایای زیادی کسب کنید. ابتدا نظر یک متخصص را در مورد چگونگی بهتر کردن مقاله خود دریافت می کنید. خدمات ویراستاری معمولاً شامل تحلیل یا نقد ویراستار از کار شما است که بیان می کند چه مواردی باید مجددا بررسی شود، اضافه شود یا از مقاله شما حذف شود. ثانیا، شما در چند روز کاری سریعا نتیجه می گیرید در نتیجه می توانید در وقت صرفه جویی کنید و به سایر کارهای خود بپردازید.

بزرگترین نکته در مورد بررسی و ویرایش کار توسط یک شرکت ویراستاری حرفه ای مانند ضامن سلامتی این است که می توانید مطمئن باشید کار شما روشن، واضح، مختصر و خوانا است. یک ویراستار حرفه ای با انجام موارد زیر در بهبود کیفیت کار به شما کمک می کند:

  • اطمینان از درست بودن گرامر جملات
  • بررسی انسجام جملات
  • بازنویسی جملات برای اطمینان از روان بودن آن ها
  • حذف کلمات یا جملات زائد و غیرضروری به منظور خلاصه نویسی
  • بررسی صحت و درستی جملات
  • انتخاب واژگان و عبارات مناسب برای کمک به وضوح بیشتر جملات
  • بررسی قالب و ساختار مقاله
  • بررسی مقاله از نظر عبارات عامیانه و گاها نامناسب
  • اطمینان از قرار گرفتن تمامی منابع در مقاله

اگر بخواهید کار ویراستاری مقاله تان سریع تر پیش رود بالطبع باید هزینه بیشتری بپردازید. ممکن است استفاده از ویراستار حرفه ای برای شما هزینه بر باشد، اما مبلغی که خرج می کنید در مقایسه با اتفاقی که در اثر اشتباهات دستوری و عبارات نامناسب برای شما پیش بیاید چیزی نیست. به زبان ساده، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری برای مقاله ای که از نظر کیفیت پایین تر است هزینه کنید.

خدمات ویرایش: چگونه می توانید نگارش مقاله خود را بهبود ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top