چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ملاك‎ هاي انتخاب نشريه براي نمايه‎ سازي در ابسکو

ملاك‎ هاي انتخاب نشريه براي نمايه‎ سازي در ابسکو

استفان بي التون در سال 1944 پایگاه اطلاعاتي EBSCO را در کشور ايالات متحده آمريکا تأسيس نمود که در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ‎ترين ناشران و گردآورندگان انواع مختلف منابع و اطلاعات اعم از مجلات تمام متن، روزنامه‎ ها و ديگر منابع اطلاعاتي محسوب مي‎ شود و با رويکردی مشتری ‎محور به صنعت کتابخانه جهان خدمت مي ‎کند. ابسکو يکي از پيشتازان ارائه ‎دهنده پایگاه ‎های تحقيقاتي، مجلات الکترونيکي، اشتراک مجلات، کتاب‎ های الکترونيک و خدمات به انواع کتابخانه‎ هايي است که دسترسي آن را خريداری کرده ‎اند.

ملاک ‎های مورد نیاز جهت نمایه ‎سازی در ابسکو

کميته‎ های 17 گانه علمی در ابسکو به دنبال نمايه ‎سازی مجلات با بيشترين ضريب نفوذ در بين محققين هستند. برای یافتن مجلات با کيفيت‎ تر و موثر تر، اين کميته‎ ها به دقت به موارد زير توجه مي‎ کنند:

1. کیفیت محتوای علمي مجلات

2. عدم حضور مجله در پايگاه ‎های مشکوک

3. تاثيرگذاری علمي مناسب با استناد به گزارشات آمار

4. توجه به اصول اخلاق نشر و رضايت نويسندگان

توجه داشته باشيد که قبل از ارسال درخواست نمايه ‎شدن هر نوع مجله در ابسکو، ابتدا مجله بايد احراز صلاحيت شود زيرا که پس از هر بار رد صلاحيت، مجله به مدت ۵ سال محروم می‎ شود.

 

 

 

ملاك‎ هاي انتخاب نشريه براي نمايه‎ سازي در ابسکو

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....