چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

درباره ما

معرفی

داستان موفقیت ما

شرکت ضامن سلامتی، در قالب یک شرکت بهداشتی  درمانی در سال 1382 تاسیس گردید و از همان ابتدا وارد حوزه آموزش و پژوهش در سلامت گردید. این موسسه که چند سال بعد به دنبال تولید نرم‌‌افزارهای آموزشی و سامانه مدیریت مجله، به دایره  موسسات دانش‌‌‌بنیان ورود کرد و در طول سال‌‌‌های فعالیت خود نرم‌‎‌‌افزارها و اپلیکیشن‎‌‌های فراوانی تولید کرده‎‌است. این موسسه در حوزه نشر علمی انجام امور نشر علمی مجلات دانشگاه‎‌های علوم پزشکی متعددی از جمله، مشهد، کرج، همدان، ساری، زابل، ایلام، قم، بیرجند، اصفهان، شهید بهشتی، بابل و موسسات برجسته علمی کشور مانند موسسه سرم سازی رازی و جمعیت هلال احمر ایران به یک ناشر علمی انحصاری در نشر مجلات علوم پزشکی برعهده گرفت. این موسسه همکار سازمان بهداشت جهانی است و نام موسسه در وب‎‌سایت این سازمان درج شده‎‌است. همچنین موسسه عضو سازمان COPE، سازمان WAME، سازمان ICMJE و همچنین ناشر علمی دارای دسترسی به PMC است. از دیگر اقدامات موسسه تاسیس شبکه پژوهشی گسترده آزادکاری پژوهشی تحت نام فضا و راه اندازی اولین فروشگاه آنلاین محصولات و ابزارهای پژوهشی است. این موسسه همچنین صاحب امتیاز پورتال سلامتی برای همه که یکی از قدیمی ترین وبسایت های آموزش سلامت در کشور است، می باشد.

درباره ضامن سلامتی

دپارتمان نمایه سازی

امروزه همه اعتبار مجلات به پایگاه هایی است که این مجلات در آن نمایه شده اند که روندی بسیار سخت و حرفه ای است و زمان و انرژی زیادی می برد. شرکت ضامن سلامتی با بکارگیری کارشناسان خبره این روند را کوتاه کرده و به سرعت اعتبار مجله را بهبود می بخشد.

دپارتمان اصلاح ساختار

دپارتمان اصلاح ساختار با بکارگرفتن پژوهشگران حرفه ای، به امر اصلاح ساختار، ویرایش علمی، پاسخ به داوری و فرمت بندی مقاله در قالب مجله اشتغال دارد و بهترین خروجی را برای چاپ مقالات در مجلات معتبر ارائه می دهد که این کار توسط ویراستاران علمی تخصصی موسسه صورت می‌پذیرد.

دپارتمان آنالیز آماری

دپارتمان آنالیز آماری موسسه خدمات خود را به دانشجویان، پژوهشگران  و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در خصوص انجام محاسبات آماری پیشرفته در حوزه آمار زیستی، رسم نمودارهای تخصصی و طراحی و اصلاح پرسشنامه های مناسب ارائه می دهد.

دپارتمان ویراستاری

کارشناسان این دپارتمان ماهانه بیش از یکصد هزار کلمه از مجلات انگلیسی را ادیت می کنند. و ما در حوزه تخصصی مجلات علوم پزشکی فعالیت می کنیم و این موسسه یک فرایند طولانی جذب و آموزش برای ویراستاران دارد و کلیه کارها زیر نظر مشاور ارشد موسسه که یک پژوهشگر ارشد با رتبه جهانی است انجام می‌شود.

دپارتمان اصلاح مراجع

دپارتمان اصلاح مراجع، راه حلی برای نمایش صحیح و دقیق رفرنس های مجلات و در نتیجه  محاسبه دقیق تعداد ارجاعات و رتبه علمی پژوهشگران است و این امتیار به مجلاتی تعلق میگیرد که کلیه مراجع مقالات منتشر شده از نظر صحت و دقت بررسی شده باشند.

دپارتمان طراحی

دپارتمان طراحی موسسه با در اختیار داشتن کارشناسان ورزیده ومتبحر و آموزش ایشان، ویترینی زیبا برای هر مجله ارائه می دهد تا آثار علمی پذیرفته شده به زیبایی نمایش داده شوند و نمودی مناسب پیدا کنند. در این بخش علاوه بر طراحی صفحات؛ ارائه ماکت، ارائه XML و همچنین اصلاح تصاویر نیز ارائه می‌گردد.

دپارتمان ترجمه

دپارتمان ترجمه تخصصی به انگلیسی و فرانسه یکی از بخش های موسسه است که توسط ویراستاران زده و کارکشته ای اداره می شود که سالها تجربه و مهارت خود در ترجمه و ویراستاری متون علمی را در اختیار موسسه قرار داده و به مشتریان شامل پژوهشگران و مجلات ارائه خدمت می نمایند.

دپارتمان کدگذاری مجله

خدمات کدگذاری مجلات شامل اخذ کد DOI و ارائه سرویس های CrossRef، CrossMark و Cited By می‌باشد که مجموعه خدماتی هستند که برای لیست شدن صحیح مجلات در پایگاه های علمی و موتورهای جستجو مورد نیاز هستند و این خدمات در موسسه مستقیم و بدون واسطه ارائه می‌شوند.

دپارتمان وب سایت مجله

ارائه سیستم آنلاین مدیریت مجله(Journal management system) یکی از خدمات موسسه است که با کیفیت عالی و با پشتیبانی کامل ارائه می شود. این سامانه مدیریت مجله مورد تایید پایگاه هایی مانند اسکوپوس و گوگل اسکالر می باشد و همچنین گواهینامه تایید امنیتی برای آن اخذ شده است.

دپارتمان چاپ و نشر مقاله

شناسایی مجلات معتبر پزشکی یکی از ضوابط لازم برای پژوهشگران است تا بتوانند مقالات خود را در مجله مناسب کار خود به چاپ برسانند و در زمان و هزینه آن صرفه جویی نمایند. این امر توسط کارشناسان زبده موسسه صورت می‌پذیرد.

حقایق جالب

دستاوردهایی که ما به آن‌ها افتخار می‌کنیم

0 +

دانشگاه‌های همکار

0 +

تعداد کارکنان

0 +

پروژه‌های سالانه

0 +

پروژه در ماه

پروژه های ویژه در حال انجام

برخی از مهمترین پروژه های موسسه در زیر آمده است. این پروژه ها فقط بخشی از کارهای گسترده ای هستند که موسسه در ماه جاری ارائه نموده است

بین المللی

قرارداد با مجله Iranian Red Crescent Medical Journal موسسه آموزش عالی هلال احمر
90%

تهران

تفاهم نامه با مجله پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
80%

مشهد

عقد قرارداد با مجله Razavi international journal of medicine بیمارستان رضوی مشهد
90%
تفاهم نامه با مجله The Journal of Dental Materials and Techniques دانشگاه علوم پزشکی مشهد
70%
تفاهم نامه با مجله Iranian Journal of Orthodontics دانشگاه علوم پزشکی مشهد
70%
تفاهم نامه با مجله دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
70%

بجنورد

عقد قرارداد با مجله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
100%

مازندران

تفاهم نامه با مجله Current Medical Mycology دانشگاه علوم پزشکی مازندران
85%
تفاهم نامه با مجله تحقیقات سلامت در جامعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران
85%
تفاهم نامه با مجله دین و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران
85%

کرج

تفاهم نامه با مجله Archives of Razi Institute Journal کرج
80%

همدان

قرارداد با مجله Avecinna Journal of Neuro Psycho Physiology علوم پزشکی همدان
100%
تفاهم نامه با مجله Journal of Research in Health Sciences علوم پزشکی همدان
80%
عقد قرارداد با مجله پزشکی بالینی همدان
100%
عقد قرارداد با مجله مهندسی بهداشت حرفه ای همدان
100%
عقد قرارداد با مجله علمی پژوهان همدان
100%
عقد قرارداد با مجله دین و سلامت همدان
100%
عقد قرارداد با مجله اورولوژی همدان
100%

زنجان

تفاهم نامه با مجله دانشگاه علوم پزشکی زنجان
50%

ایلام

ایندکس شدن مجله JBRMS دانشگاه علوم پزشکی ایلام در DOAJ و J_Gate
100%
ایندکس شدن مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در DOAJ و J_Gate
100%

شهرکرد

تفاهم نامه با مجله بالینی، پرستاری، مامایی علوم پزشکی شهرکرد
80%
Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف رنگ و بو تدریس میده .....