چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

آشنایی با XML

 آشنایی با XML

Xml مخفف Extensible Markup Language، زبان طراحی شده برای محیط وب است. XML هیچ تگی ندارد و می توان با توجه به نیاز خود بر اساس قوانین موجود، تگ مورد نیاز خود را تعریف کرد. این زبان برای محتوای متن است و تگ های تعریف شده برای سازماندهی داده ها و اضافه کردن اطلاعات به سند استفاده می شود. دقیقا بر خلاف HTML که برای نمایش داده ها به کار می رود. با این وجود XML جانشینی برای HTML نخواهد بود. XML برای توصیف، ذخیره و ارسال داده ها و HTML برای نمایش آن هاست.

برخی از ویژگی های XML

  • XML توسعه پذیر و مستقل است و تگ ها در هر XML از پیش تعریف شده نیست.
  • XML برای تبادل داده استفاده می شود. از آنجا که XML متنی بوده و از سخت افزار و نرم افزار جدا است، برای انتقال داده بین سیستم های ناسازگار می تواند استفاده گردد.
  • با توجه به سادگی ساختار XML، داده ها می تواند در کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار گیرد.
  • برای ایجاد زبان جدید یا برای طراحی زبان Wireless Markup Language برای برنامه نویسی تلفن همراه می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

موسسه ضامن سلامتی، با استفاده از دانش کامل ایرانی و بر پایه کدنویسی محصولات حوزه فناوری اطلاعات، موفق به تهیه نرم‎افزار تحت ویندوز و تحت لینوکس شده‎است. 

لذا کارشناسان موسسه، در کمترین زمان ممکن، قادر به تبدیل فایل‎های با فرمت Word، PDF و حتی فایل‎های با فرمت ایندیزاین به XML پابمد هستند.

 

 

 

آشنایی با XML

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....