چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

تجزیه و تحلیل آماری

تجزیه و تحلیل آماری

آمار علم جمع ‌آوری، طبقه بندی، پالایش، تعیین الگو، روابط، بررسی روند و پیش ‌بینی می ‌باشد.

تجزیه و تحلیل آماری
 

 تجزیه و تحلیل آماری عبارتست از کاربرد آمار در حوزه ‌های مختلف.  به گزارشی شامل جداول و نمودارهای آماری و تحلیل و تفسیر آن ­ها، تجزیه و تحلیل آماری گفته می­ شود. تحلیل آماری تصویری روشن و توصیفی دقیق از داده ­ها ارائه می ­دهد.

 یکی از روش های انجام تجزیه و تحلیل آماری استفاده از نرم افزارهای تحلیل آماری می باشد. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار spss است. در واقع تصور انجام تحلیل آماری بدون استفاده از نرم افزارهای آماری غیر ممکن است چرا که این کار نیاز به عملیات آماری خاصی دارد که محاسبات آن به صورت دستی بسیار سخت و زمان بر و تقریبا غیر ممکن است.

تحلیل آماری در زمینه های بی شماری از جمله پژوهش ­های دانشگاهی کاربرد دارد و برای انجام آن نیاز به مهارت و دقت بالایی در استفاده از نرم افزارهای تحلیل آماری است که پیچیدگی­ های خاص خودشان را دارند. به همین دلیل بسیاری از محققان و دانشجویان برای تکمیل بخش آماری پایان نامه خود (فصل ۴ پایان نامه) تحلیل آماری را برون سپاری می کنند و این کار را به شرکت ­های آماری می ­سپارند تا کاملا دقیق و با تخصص خاصی انجام بگیرد.

نحوه محاسبه هزینه تجزیه و تحلیل آماری

هزینه تجزیه و تحلیل آماری بسیار متغیر است و بر اساس اهداف پروپوزال شامل مقایسه گروه ها، بررسی فراوانی و میانگین متغیرها، ارزیابی رگرسیون، همبستگی بین گروه ها و غیره محاسبه می گردد.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

 

 

دو ستونه
عمودی
افقی
تجزیه و تحلیل آماری
پیش پرداخت
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show
Scroll to top

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن