چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

خدمات ویژه پژوهشگران

موسسه ضامن سلامتی با کادری علمی و متخصص، خدمات پژوهشی ویژه‌ای را به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید دانشگاه ارائه می‌دهد. این خدمات با کیفیت بالا و براساس اصول استاندارد پژوهش انجام می‌گیرد.

ترجمه فارسی به انگلیسی + ادیت

ترجمه فارسی به انگلیسی + ادیت

ترجمه تخصصی مقالات علوم پزشکی به زبان انگلیسی با رعایت کلیه اصول نگارش علمی و همچنین رعایت واژه‌های تخصصی برای پژوهشگران دانشگاهی

هر واژه 480 تومان (نرمال) - هر واژه 620 تومان (فوری)
اطلاعات بیشتر
داوری تکنیکی

داوری تکنیکی

در این خدمت مقاله علمی توسط یک فرد با مدرک دکتری تخصصی داوری شده و کلیه اشتباهات و ایرادات ساختاری آن مانند پیش از داوری همتا اصلاح می گردد. این خدمت شامل اصلاح ساختار مقاله علمی، درج بخش های لازم مقاله علمی، اصلاح آمار، تصاویر و نمودارها می‌باشد.

1,500,000 تا 3,000,000 تومان
اطلاعات بیشتر
ویراستاری انگلیسی

ویراستاری انگلیسی

ویراستاری انگلیسی یکی از مهمترین خدمات موسسه است که به صورت حرفه‌ای و توسط ویراستاران تخصصی صورت می‌گیرد. این خدمت شامل اصلاح گرامر، علامت گذاری، انتخاب واژه های تخصصی، روانی متن و همچنین بیان صحیح است.

هر واژه 420 (طرح طلایی) - هر واژه 546 تومان (فوری)
اطلاعات بیشتر
ترجمه فرانسوی

ترجمه فرانسوی

ترجمه تخصصی مقالات علوم پزشکی به زبان فرانسوی با رعایت کلیه اصول نگارش علمی و همچنین رعایت واژه‌های تخصصی برای پژوهشگران دانشگاهی

هر واژه 481 تومان
اطلاعات بیشتر
صفحه آرایی

تنظیم مقاله به فرمت مجله

بر طبق دستورالعمل مجله خدماتی از جمله فرمت متن، تیترها و سرتیترها، فاصله خطوط، فرمت منابع، جایگذاری شکل ها و جداول و...انجام می‌شود

هر مقاله 400,000 تومان
اطلاعات بیشتر

اصلاح رفرنس

صحت منابع مقالات را می‌توان با به کارگیری نرم‎افزارهای مربوطه و یا به صورت دستی بررسی نمود و به فرمت از پیش تعیین شده مجله تنظیم نمود.

هر رفرنس 6,500 تومان
اطلاعات بیشتر
بررسی سرقت ادبی

بررسی سرقت ادبی

بررسی از نظر سرقت علمی یا (Plagiarism) بسیار ضروری است و مجلات را از درگیری در امور حقوق ناشی از آن رهایی می‌بخشد. شرکت ضامن سلامتی به کمک معتبرترین و به‎‌روزترین نرم افزارهای تشخیص پلاژیاریسم (نرم افزار Ithenticate) میزان سرقت ادبی هر مقاله را مشخص می‌نماید.

هر مقاله 78,000 تومان
اطلاعات بیشتر
تجزیه و تحلیل آماری

تجزیه و تحلیل آماری

تحلیل داده عبارتست از روند به دست آوردن داده جدید و تبدیل آن به اطلاعاتی مفید در جهت تصمیم‌گیری کاربران. آنالیز آماری شامل ورود داده‌‎ها از پرسشنامه و تجزیه و تحلیل آماری و ارائه آن در قالب جداول آماری مانند جدول فراوانی نمودارها و غیره می‌باشد.

1,000,000 - 2,500,000 تومان
اطلاعات بیشتر
اصلاح ساختار

اصلاح ساختار

وجود یکپارچگی در روش نگارش عنوان، نام نویسندگان و وابستگی علمی آن‌ها، چکیده، متن مقاله، منابع و ... نقش مهمی در نمایه شدن مجله در پایگاه‌های معتبر دارد. این امر توسط پژوهشگران شرکت ضامن سلامتی انجام می‌گیرد.

1,500,000 - 3,000,000 تومان
اطلاعات بیشتر
پاسخ به داوری

پاسخ به داوری

نظرات داور مجلات به دقیق ترین وجه ممکن پاسخ داده می‌شود.

1,200,000 - 2,000,000 تومان
(وابسته به تعداد کامنت داوران)
اطلاعات بیشتر
طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر همایش

طراحی پوستر جهت شرکت در همایش‌ها بر طبق آخرین متد روز دنیا.

هر پوستر 600,000 تومان
اطلاعات بیشتر
ثبت مقاله و پاسخ داوران

ثبت مقاله و پاسخ به داوران

انتخاب مجله مناسب و ثبت مقاله در مجله، پاسخ به داوری و اصلاح ایرادات داوران، تهیه cover letter مناسب و تهیه نامه‌ی اصلاحیه مقاله.

350,000 - 400,000 تومان
اطلاعات بیشتر
ثبت کلینیکال

ثبت کلینیکال

ثبت کارآزمایی‌های بالینی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) می‌باشد. عمده‌ترین فواید آن عبارتند از: رعایت اصول اخلاقی و ادای دین به بیمارانی که در این مطالعات شرکت می‌کنند، کمک به ارتقای اعتبار داده‎‌های تولید شده، مساعدت به پزشکان در تفسیر کارآزمایی‌های بالینی و ... .

1,500,000 تومان
اطلاعات بیشتر
نگارش پروپوزال

تهیه چکیده گسترده مقالات

تهیه خلاصه‌ای گزیده و کوتاه از متن مقاله که شامل نکات اساسی آن باشد.

هر مقاله 650,000 تومان
اطلاعات بیشتر
ترجمه فارسی

ویراستاری ادبی فارسی

این خدمت شامل اصلاح قواعد زبانی، علامت گذاری، انتخاب واژه‌های تخصصی، روانی متن و همچنین بیان صحیح است.

هر کلمه 106 تومان
ثبت سفارش
اصلاح رزومه

تهیه روزمه علمی

ارائه رزومه علمی مناسب، یکی از مهمترین امور در ارنقای علمی و تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی است. زیرا مهمترین ملاک تصمیم‌گیری در استخدام و پذیرش است.

متغیر
اطلاعات بیشتر

ایجاد اکانت لینکدین

لینکدین یکی از معتبرترین شبکه‌های اجتماعی علمی است که عضویت و فعالیت در آن جایگاه بسیار ویژه‌ای برای پژوهشگران و متخصصان ایجاد می‌نماید.

متغیر
اطلاعات بیشتر

نگارش Cover letter

نوشتن کاور لتر مناسب برای مقاله برای سردبیر مجله مورد نظر با رعایت کلیه نکات فنی لازم برای پذیرش مقاله.

متغیر
اطلاعات بیشتر

اخذ پذیرش تحصیلی

کمک به اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع پژوهشی (ارشد و دکتری) با راهنمای پژوهشی، آموزش مهارت‌های لازم و هدایت تحصیلی صحیح به همراه معرفی فرصت‌ها

متغیر
اطلاعات بیشتر

طراحی و ویرایش تصاویر علمی

طراحی و اصلاح تصاویر علمی، نمودارها و گراف‌ها به صورت دقیق و با کیفیت برای ارائه در مقالات براساس داده‌ها و متناسب با یافته‌های آماری و ویژگی‌های مجلات علمی

متغیر
اطلاعات بیشتر

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی

ویرایش و اصلاح پروپوزال‌های پژوهشی جهت اخذ رضایت استاد راهنما و دانشگاه با رعایت اصول پژوهشی و کمیته‌های دانشگاهی

متغیر
اطلاعات بیشتر

ایجاد یا اصلاح اکانت‌های پژوهشی

امروزه ایجاد پروفایل پژوهشی در ORCID، Google Scholar و یا SCOPUS یکی از ضروریات برای هر پژوهشگر دانشگاهی است. اما این خدمات به راحتی توسط موسسه انجام می‌گیرد.

برای هر اکانت 350.000 تومان
اطلاعات بیشتر

داوری همتا

یکی از خدمات مورد نیاز مجلات، داوری همتا است که برای مقالات ارسالی به مجله مورد نیاز است و این خدمت بسیار وقتگیر و زمانبر است. اما این خدمت به آسانی قابل برون‌سپاری به موسسات معتبری مانند ضامن سلامتی می‌باشد.

455.000 - 155.000 تومان
اطلاعات بیشتر

تهیه پرسشنامه‌های مختلف پژوهشی

تهیه پرسشنامه‌های روا و پایا و همچنین فرم رضایتنامه بیمار و انواع پرسشنامه‌های دیگر پژوهشی از جمله خدمات موسسه است که توسط کارشناسان ورزیده و خبره انجام می‌گیرد. همچنین امکان جمع‌آوری داده‌ها و استخراج آن‌ها نیز وجود دارد.

متغیر
اطلاعات بیشتر

خدمات تقویت رزومه

تقویت رزومه یک مجموعه خدمت است که موسسه برای رشد علمی پژوهشگران جوان و کمک به ادامه تحصیل آنها در تحصیلات تکمیلی و فرصت های شغلی پژوهشی در سطح بین المللی ارائه می دهد.

خدمات ارزی آکادمیک

کلیه خدمات واریز ارزی برای ثبت نام در کنگره ها، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و آزمون های بین اللمی برای پژوهشگران با بهترین نرخ انجام میگیرد.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....