چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

کارگاه آموزشی

با توجه به اهمیت نقش آموزش مهارت‌های اطلاع‌یابی و سواد اطلاعاتی در بهبود کیفیت عملکرد آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها و افزایش بهره‌وری آن، موسسه ضامن سلامتی برنامه‌های آموزشی را به صورت حضوری و آنلاین در زمینه‌های مختلف پژوهشی ارائه می‌دهد. این دوره‌ها با هدف آموزش تئوری و عملی دانشجویان و اساتید علمی و اعضای هیئت تحریریه مجلات بنا گردیده است. فهرست دوره‌های آموزشی که تاکنون برنامه‌ریزی شده است در ادامه آمده است. لازم به ذکر است که بروز رسانی دوره‌ها از همین صفحه اعلام خواهد شد و برای دسترسی به برنامه‌های آنلاین می توانید به آکادمی آنلاین سلامت مراجعه نمایید.

ایده پژوهشی

چگونه ایده پژوهشی بیافرینیم؟

اولین گام در هر پژوهش و البته مهم‌ترین آن انتخاب ایده پژوهشی است. ایده پژوهشی راهی است که می تواند یک پژوهشگر را به سرمنزل مقصود برساند. پس اول از هرگونه تحقیقی، باید آموخت که چگونه ایده پژوهشی ناب را پیدا کنیم.
ثبت سفارش
جستجوی علمی در پایگاه‌‎های پزشکی

جستجوی علمی در پایگاه‌‎های پزشکی

امروزه پژوهش‌ها به طور کلی با جستجو در منابع علمی شروع می‌شوند و بدون آگاهی از پایگاه‌های علمی و شیوه جستجو در آن‌ها نمی‌توان یک پژوهش علمی را انجام داد. در این دوره آموزشی، انواع پایگاه‌های علمی در کنار مفاهیمی مانند جستجوی علمی، انواع پایگاه‌ها و اصطلاحات رایج در آن‌ها آموخته می‌شود.
ثبت سفارش
نگارش پروپوزال

نگارش پروپوزال (حضوری و آنلاین)

یکی از مهمترین مراحل پژوهش، یافتن پشتیبان مالی و اجرایی است و این کار از طریق تهیه پروپوزال پژوهشی انجام می‌گیرد. یک پژوهشگر برجسته کسی است که بتواند با تهیه پروپوزال‌های مناسب برای ایده‌های خود، حمایت سازمان‌های موردنظر خود را جهت انجام آن پژوهش جلب نماید. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.
ثبت سفارش
طراحی پرسشنامه

طراحی پرسشنامه

یکی از رایج‌ترین ابزارهای گردآوری اطلاعات در پژوهش‌های علوم پزشکی، پرسشنامه‌ها هستند. تقریبا تحقیق بالینی نمی‌توان برشمرد که برای گردآوری داده‌های خود نیازمند پرسشنامه نباشد. اما یک پرسشنامه روا و پایا چگونه تهیه می‌شود و چه آیتم‌هایی را باید در خود داشته باشد؟
ثبت سفارش
نرم‎ افزار SPSS

نرم‎ افزار SPSS

اساس و مبنای پژوهش‌های علوم زیستی و پزشکی، تجزیه و تحلیل آماری است و یکی از رایج ترین نرم افزارهای مورد استفاده در این حوزه، نرم افزار SPSS است که بخش قابل توجهی از پژوهشگران در علوم پزشکی از این نرم افزار آماری ساده و در دسترس استفاده می‌کنند.
ثبت سفارش
نرم‎‌ فزار SPSS (دوره پیشرفته)

نرم‎‌ فزار SPSS (دوره پیشرفته)

نرم افزار SPSS از تحلیل‌های آماری ساده تا انجام تحلیل‌های چند متغیره  و مدل سازی را انجام می‌دهد. در این دوره آموزشی برخی تکنیک‌های پیشرفته آماری مانند رگرسیون، آنالیز بقا، مطالعات تشخیصی و پیش بینی‌ها آموزش داده می‌شوند.
ثبت سفارش
نگارش آکادمیک به زبان انگلیسی

نگارش آکادمیک به زبان انگلیسی (حضوری و آنلاین)

یکی از شایعترین دلایل رد شدن مقالات، نگارش نامناسب زبان انگلیسی آن است و لذا در کنار آموزش زبان انگلیسی، پژوهشگران بایستی با شیوه نگارش به زبان انگلیسی نیز آشنایی کافی داشته باشند. در این دوره شیوه‌ها و ایرادات رایج در نگارش به زبان انگلیسی در مقالات پزشکی توضیح داده می‌شود. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.
ثبت سفارش
نگارش مقاله علمی

نگارش مقاله علمی (حضوری و آنلاین)

مهمترین مرحله هر پژوهشی انتشار نتایج آن است و بدون انتشار مناسب، نتایج تحقیق بی اثر می‌گردد. در این دوره مهمترین ترفندهای نگارش علمی مقالات آموزش داده می‌شود. این دوره به صورت آنلاین نیز در دسترس قرار دارد.
ثبت سفارش
اصول نگارش پایان‌نامه

اصول نگارش پایان‌نامه

آخرین مرحله درسی بسیاری از دانشجویان نگارش پایان‌‌نامه است. اما از آنجاییکه هر فرد در طول تحصیل خود یک یا دو پایان‌نامه بیشتر نمی‌نویسد، آشنایی با آن نداشته و بسیاری از دانشجویان در این مرحله دچار مشکلات زیادی می‌شوند. در این دوره بخش‌های مختلف پایان‌نامه و همچنین محتوای هر کدام به تفکیک توضیح داده می‌شود.
ثبت سفارش
آموزش نرم افزار Endnote

آموزش نرم افزار Endnote

نوشتن مراجع پایان‌نامه و مقاله یکی از امور مهم در نگارش متون علمی است که امروزه از طریق نرم افزارهای مختلفی از جمله یکی از معروفترین آن‌ها به نام EndNote انجام می‌شود. در این دوره نحوه ورود مراجع به نرم افزار و سپس درج آن‌ها در مقاله آموزش داده می‌شود.
ثبت سفارش
داورى مقالات

داورى مقالات (داورى همتایان)

یکی از فعالیت‌های مهم پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، داوری مقالات علمی در مجلات است که به صورت مستمر انجام می‌گیرد. در این کار باید داور بداند که به چه موضوعاتی توجه کند و چگونه این داوری را به انجام برساند که منجر به جلب رضایت سردبیر و ارتقای علمی مجله بشود.
ثبت سفارش
داورى پروپوزال‎‌ها

داورى پروپوزال‎‌ها

یکی از فعالیت‌های مهم پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها، داوری پروپوزال‌های پژوهشی است که به صورت مستمر انجام می‌گیرد. در این کار باید داور بداند که به چه موضوعاتی توجه کند و چگونه این داوری را به انجام برساند که منجر به انتخاب طرح‌های پژوهشی مناسب و سطح بالا بشود.
ثبت سفارش
مدیریت و سردبیرى مجلات علمى پژوهشى

مدیریت و سردبیرى مجلات علمى پژوهشى

در این دوره آموزشی شیوه مدیریت یک مجله علمی اعم از امور سردبیری، چاپ و انتشار و تعامل با نویسندگان آموزش داده می‌شود.
ثبت سفارش
آمار و آزمون‌هاى آمارى

آمار و آزمون‌هاى آمارى

علم آمار اساس و بنیاد هر پژوهش در علوم پزشکی است و برای انجام تحلیل آماری و همچنین طراحی یک طرح پژوهشی باید پژوهشگر از شیوه‌های تحلیل آماری مطلع باشد تا بتواند روش تحقیق خود را به درستی طراحی نماید. در این دوره مبانی علم آمار، تحلیل‌های آماری و آزمون‌ها آموزش داده می‌شوند.
ثبت سفارش
مطالعات مروری نظام‌مند و متاآنالیز

مطالعات مروری نظام‌مند و متاآنالیز

در این دوره شیوه نگارش مقالات مروری نظام‌مند و همچنین انجام تحلیل آماری ویژه این پژوهش‌ها تحت عنوان متاآنالیز به صورت کامل و عملی آموزش داده می‌شود.
ثبت سفارش
پرهیز از پلاژیاریسم

پرهیز از پلاژیاریسم

پلاژیاریسم به خطاهای پژوهشی در انجام یک پژوهش دانشگاهی می‌گویند که از زمان انجام پژوهش تا نگارش مقاله آن می‌تواند رخ دهد.
ثبت سفارش
ثبت مقاله

ثبت مقاله (Submission)

آخرین مرحله هر پژوهش، ارسال مقاله برای مجله مناسب است. در این دوره آموزشی شیوه انتخاب مجله صحیح و شیوه ارسال مقاله برای آن توضیح داده می‌شود.
ثبت سفارش
آشنایی با اخلاق در پژوهش

آشنایی با اخلاق در پژوهش

در این دوره آموزشی مبانی اخلاق پژوهش و همچنین خطاهای اخلاقی در انجام پژوهش‌های بالینی، آزمایشگاهی و امثال آن توضیح داده می‌شود و کدهای اخلاقی تعریف می‌شوند.
ثبت سفارش
Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....