چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

تهیه پرسشنامه پژوهشی

تهیه پرسشنامه پژوهشی

پرسشنامه یا Questionnaire مجموعه ‌ای از پرسش‌ های هدف دار است که به وسیله مقیاس‌ های گوناگون نظر، دیدگاه و بینش فرد پاسخگو را مورد سنجش قرار می دهد.

پرسشنامه پژوهشی

یکی از قسمت های مهم روش تحقیق برای انجام اکثر پایان نامه ها و مقالات، تهیه پرسشنامه پژوهشی است. یکی از روش های عملی برای جمع آوری اطلاعات در دنیای واقعی، تهیه پرسشنامه و طرح سؤال از کارشناسان و خبرگان در آن حیطه می باشد. این کار  برای شناسایی شکاف ها و پیدا کردن راه حل به شما کمک می کند. تهیه پرسشنامه بهترین راه حل جمع آوری اطلاعات برای اکثر رشته ها می باشد.

عموما به این دلیل که پایان نامه ها و مقالات پژوهشی قسمتی از مشکل جامعه نیستند، اجرا پذیر نیستند و در نتیجه پژوهش حاصل مشکلی از جامعه را برطرف نمی کند. همانطور که می دانید یکی از دلایل جذابیت و واقعی بودن پژوهش ها، کاربردی بودن آن ها در دنیای واقعی است. پس تهیه پرسشنامه پژوهشی به این نیاز پاسخ می دهد و شما می توانید مشکلی را شناسایی کنید و به دنبال راهی برای حل آن باشید.

اجزای پرسشنامه

هر پرسشنامه شامل سه بخش معرفی پرسشنامه، سوالات عمومی و سوالات تخصصی می باشد. در قسمت معرفی پرسشنامه توضیح چند خطی در مورد هدف پرسشنامه و حفظ محرمانگی اطلاعات ارائه می‌ شود. سوالات عمومی شامل مشخصات فردی پاسخ دهندگان است که عبارتند از: جنسیت، سن، مرتبه سازمانی، وضعیت استخدامی و میزان تحصیلات. سوالات تخصصی بخش اصلی پرسشنامه است که براساس مولفه‌های تشکیل دهنده موضوع شکل گرفته است.

استانداردسازی پرسشنامه

لازمه هر پرسشنامه داشتن روایی و پایایی است. مقصود از روایی پرسشنامهآن است که وسیله اندازه گیری، بتواند ویژگی مورد نظر را اندازه بگیرد. عموماً برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی صوری و محتوایی استفاده می ‌شود. قابلیت پایایی پرسشنامه یکی از ویژگی های فنی ابزار اندازه‌گیری است که نشان می‌دهد ابزار اندازه‌گیری تا چه اندازه نتایج یکسانی در شرایط مشابه به دست می ‌دهد. یکی از روش‌های محاسبه پایایی، ضریب آلفای کرونباخ است.

تهیه پرسشنامه پژوهشی در ضامن سلامتی

تیم تخصصی موسسه ضامن سلامتی آماده ارائه خدمات در خصوص تهیه پرسشنامه پژوهشی به شما محققان و پژوهشگران گرامی می باشد.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

 

دو ستونه
عمودی
افقی
تهیه پرسشنامه
پیش پرداخت
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show
Scroll to top

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن