چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

طراحی و ویرایش تصاویر علمی

طراحی و ویرایش تصاویر علمی

 علم  و دانش اغلب از تصویرگری خوب و طراحی گرافیکی در مقاله، پوستر و نمایش عمومی بهره می برد. درک ارتباط تصویری و استعداد در نمایش اطلاعات مهارت مهمی است اما اکثر محققان هرگز در این زمینه آموزش رسمی نمی بینند.

طراحی و ویرایش تصاویر علمی
 

 همه مجلات علمی دستورالعملی دارند که بر اساس آن تصاویر، نموداها و … طراحی و اصلاح می گردند.تصاویر علمی، نمودارها و گراف‌ها به صورت دقیق و با کیفیت برای ارائه در مقالات طراحی و اصلاح می شوند و این موضوع به فرمت هر مجله و استاندارد های بین المللی بستگی دارد. این طراحی بر اساس داده‌ها و متناسب با یافته‌های آماری و ویژگی‌های مجلات علمی انجام می شود. کارشناسان موسسه ضامن سلامتی با بهره گیری از متدهای روز و به صورت تخصصی طراحی و ویرایش تصاویر علمی را انجام می دهند.

چنانچه برای انجام خدمت طراحی و ویرایش تصاویر علمی نیاز به راهنمایی دارید، با ما تماس بگیرید و یا در سامانه سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهیم.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

 
دو ستونه
عمودی
افقی
گرافیکال ابسترکت
قیمت کل
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show
Scroll to top

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن