چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

همکاری با کتابخانه

سیستم درآمدزایی کتابخانه دیجیتال ضامن سلامتی

درآمد پیوسته و غیرفعال همیشه یکی از گزینه های جذاب درآمدی است که باید مدنظر قرار گیرد. در همین راستا موسسه ضامن سلامتی در این زمینه راه حلی اندیشیده است.

موسسه ضامن سلامتی اقدام به راه اندازی اولین کتابخانه دیجیتال محصولات پژوهشی در داخل کشور نموده است که در آن انواع محصولات، کتاب های الکترونیکی و پرسشنامه ها ارائه می شود.

در این طرح جدید و نوآورانه پژوهشگران و دانشجویان می توانند ابزارها و پرسش‌نامه‌های پژوهشی تولید شده از پایان نامه تحقیقاتی خود را در کتابخانه دیجیتال پژوهشی ضامن سلامتی به اشتراک گذاشته و کسب درآمد نمایند.

در جهت حمایت دانشمندان جوان کشور و گسترش دسترسی به ابزارهای پژوهشی هنجار شده و دارای روایی و پایایی استاندارد در داخل کشور، از پژوهشگران دعوت می‌شود که ابزارهای پایان نامه‌های دانش محور خود را در اختیار دیگران قرار داده و از درآمد حاصله از فروش این ابزارها بهره مند شوند.

سیستم درآمدزایی کتابخانه پژوهشی ضامن

  • مخصوص دانشجویان
  • پژوهشگران
  • اعضای هیات علمی

 پژوهشگران و دانشجویان می توانند ابزارها و پرسشنامه‌های پژوهشی تولید شده از پایان‌نامه تحقیقاتی خود را در کتابخانه دیجیتال پژوهشی ضامن سلامتی به اشتراک گذاشته و کسب درآمد نمایند.

در جهت حمایت و گسترش دسترسی به ابزارهای پژوهشی هنجار شده و دارای روایی و پایایی استاندارد در داخل کشور، از پژوهشگران دعوت می‌شود که ابزارهای پایان‌نامه‌های دانش محور خود را در اختیار دیگران قرار داده، و درآمد حاصل از فروش این ابزارها به پژوهشگران تعلق می‌گیرد.

این ابزارها شامل پرسشنامه‌ها، چک لیست‌ها، پرایمرهای طراحی شده، فرمول‌های دارویی، کدهای برنامه نویسی شده نرم‌افزارهای آماری مانند r و امثالهم، پروتوکل‌های پژوهشی، انواع پتنت‌های دیجیتال، تصاویر علمی دیجیتال (NFTs)، دستورالعمل‌ها و مواردی از این قبیل می‌باشند.

پژوهشگران بایستی مالکیت معنوی خود بر محصول موردنظر را اثبات نموده و در صورت انجام کار به صورت گروهی، رضایت نامه امضا شده سایر اعضای گروه پژوهشی را نیز ارسال نمایند.

کسب درآمد از طریق کتابخانه دیجیتال ضامن سلامتی از محصولات پژوهشی به چه صورتی می باشد؟

با پژوهشگرانی که فرم زیر را تکمیل نمایند تماس گرفته شده و قراردادی در این خصوص منعقد می شود. این مهم پس از ارزیابی ابزار مربوطه و تایید کیفیت مناسب و مالکیت معنوی ابزار توسط پژوهشگران ارشد موسسه انجام می شود.

60 درصد از سود حاصل از محصولات و ابزارهای تولیدی به پژوهشگر تولید کننده‌­ی این محتوای تحقیقاتی تعلق می‌گیرد. این مبلغ بر اساس میزان فروش محصول  در کتابخانه دیجیتال پژوهشی ضامن سلامتی محاسبه می‌شود.

تبلیغات و بازاریابی این کتابخانه توسط موسسه صورت می پذیرد و ماهانه بیش از 5 هزار نفر بازدید دارد.

شرایط عضویت در کتابخانه پژوهشی ضامن:

  • پایان نامه دانشجو یا طرح تحقیقاتی پژوهشی یک محصول و یا ابزار قابل عرضه به بازار داشته باشد.
  • تضاد منافع بین نویسندگان و پژوهشگران دخیل در پایان نامه وجود نداشته باشد
  • ابزار متن باز نباشد
  • ابزار مشابه خارجی قابل استفاده رایگان نداشته باشد.
  • مالکیت معنوی ابزار احراز شده باشد.
از کتابخانه دیجیتال پژوهشی بازدید نمایید...
فرم عضویت در کتابخانه
Scroll to top

 

با تشکر از شما!

اطلاعات شما ذخیره شد.

در اسرع وقت با شما ارتباط خواهیم گرفت.

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن