چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی

پروپوزال، طرح تحقیق است و در واقع ماكت و اسكلتي از كار اصلي می باشد.

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی
 

پروپوزال چیست؟

پروپوزال طرح اولیه و پیشنهادی تحقیق است اما اصل تحقیق نیست. پژوهشگری که قصد تحقیق دارد، ابتدا باید برای پژوهش مورد نظر خود طرح تحقیق یا پروپوزال بنویسد. پروپوزال همان نقشه انجام تحقیق است و راهنمای محقق برای عملیاتی کردن و اجرای تحقیق می باشد.

به عبارت دیگر چنانچه دانشجویی عنوان پژوهش خود را درست انتخاب کرده باشد و تمامی ارکان و اجزاء پروپوزال به ویژه طرح مسئله، اهمیت و ارزش تحقیق، تاریخچه مطالعات، اهداف و غیره را به طور دقیق و کامل تهیه کرده باشد، در انجام پژوهش با مشکل، سر درگمی و ابهام روبرو نخواهد شد. همچنین اگر پژوهشگری طرح تحقیق خود را روشن، دقیق و کامل نوشته باشد، بیش از نیمی از رساله یا پایان نامه خود را به انجام رسانده است. در نهایت پروپوزال باید توسط استاد راهنما، هیات دانشکده یا داوران تایید و تصویب شود تا دانشجو بتواند فعالیت بر روی پروژه تحقیقاتی خود را آغاز کند.

ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی در ضامن سلامتی

نگارش پایان نامهکارشناسی ارشد و رساله دکتری مهم ترین مراحل در این دو مقطع تحصیلی می باشند. داوطلبانی که قصد تهیه پروپوزال یا پایان نامه را دارند با رعایت اصول کلی و دسترسی به منابع معتبر می توانند با خیال آسوده شروع به نگارش آن ها نمایند. ضامن سلامتی در این زمینه و به ویژه در زمینه ویرایش و اصلاح پروپوزال پژوهشی و پایان نامه به علاقه مندان مشاوره های تخصصی ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروپوزال، پایان نامه و رساله می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

 
دو ستونه
عمودی
افقی
پروپزال پژوهشی
پیش پرداخت
نام جمع کل
"{{getWooProductName}}" has been added to your cart
Have a promocode?
Promocode Hide Show
Scroll to top

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن