چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

تهیه چکیده گسترده

چکیده گسترده

چکیده چیست؟

قبل از اینکه در مورد چکیده گسترده صحبت کنیم ابتدا باید بدانیم چکیده چیست. چکیده عبارت است از شناخت محتوايي يك مقاله و معرفي آن با حداقل كلمات و عبارات ممكن. بنابراین چکیده نكات مهم متن اصلي را چنان ارائه مي كند كه خواننده مي تواند براي مراجعه يا عدم مراجعه به اصل مقاله تصميم بگيرد. معمولا چکیده حاوي مطالبي است كه نويسنده مقاله بر آن ها تاكيد ورزيده است و اصول بديهي در چكيده ظاهر نمي شود. بلكه يافته ها‏‏، استنباط ها‏، توصيه ها و يافته هاي مهم تجربي كه استنباط هاي مقاله بر پايه آن ها استوار بوده و آنچه مربوط به روش گردآوري داده هاست در آن منعكس مي گردد.

اهداف چکیده

  • صرفه جویي در وقت 
  • افزايش آگاهي رساني
  • سهولت انتخاب
  • ممانعت از انجام پژوهش هاي تكراري
  • غلبه بر مانع زبان
  • و غیره.

چکیده گسترده یا مبسوط انگلیسی

چکیده گسترده یا مبسوط نوعی مقاله کوچک است که ظرف کمتر از 1 ساعت می توان هدف و اهمیت آن را متوجه شد. یعنی به عقیده یکی از اساتید دانشگاه مریلند، یک چکیده ایده آل باید ظرف 5 دقیقه داور را جلب خود کند، او را ظرف 15 دقیقه هیجان زده کند و نهایتا ظرف 45 دقیقه حس رضایت در او ایجاد کند. اگر چکیده شما نتواند هر کدام از این موارد را برآورده کند، ممکن است فارغ از حتی کیفیت کار پژوهشی ریجکت شود. کمیته داوری مقاله هم ممکن است 30 تا 45 دقیقه صرف کار شما بکند منتهی باز هم تضمینی نیست که نظرشان جلب شود.

اصولا ژورنال هایی که چکیده گسترده دریافت می کنند انتظار مشاهده مقایسه کارتان با ادبیات موضوع را دارند. همچنین، در گزارش چکیده گسترده بیش از هر چیز بر روش شناسی پژوهش، بحث و تفسیر یافته ها تاکید می شود. چکیده گسترده بین ۱ الی ۴ صفحه (به طور کلی ۱ تا ۲ صفحه به همراه تصاویر و توضیحات) و شامل چند صد کلمه و عموما 1000 کلمه است. موسسه ضامن سلامتی شما را در انجام این مهم یاری می کند.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی ‌پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....