چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

خدمات ترجمه تخصصی مقاله به فرانسوی

ترجمه تخصصی مقاله به فرانسوی

ترجمه تخصصی مقاله به فرانسوی در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. زبان فرانسوی یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیا است. این زبان، زبان اصلی مردم بسیاری از کشورها در شمال و غرب آفریقا است. همچنین در کشورهایی از جمله بلژیک، کانادا، رواندا، کامرون، هائیتی و البته فرانسه استفاده می شود. این زبان همچنین زبان دوم جمعیت زیادی از مردم دنیا است. بنابراین اهمیت زبان فرانسوی جهت برقراری ارتباط، آگاهی از منابع و اطلاعات روز با استفاده از یادگیری یا ترجمه زبان فرانسوی بر کسی پوشیده نیست. ضامن سلامتی دارای مترجمانی است که به زبان های فرانسه، فارسی و انگلیسی مسلط می‌باشند و آماده‌ی ارائه خدمات ترجمه تخصصی فرانسه به انگلیسی و فارسی و برعکس می‌باشد.

نحوه محاسبه هزینه ترجمه تخصصی مقاله به فرانسوی

از محتوای مقاله فقط بخش رفرنس ها و منابع از روند محاسبه تعداد کلمات حذف می شوند. مابقی بخش ها، نمودارها، جداول و … در تعداد کلمات محاسبه می شوند. بنابراین چنانچه تمایل دارید بخش خاصی از مقاله ترجمه نشود حتما آن قسمت را از مقاله حذف کرده یا در قسمت توضیحات پنل کاربری خود در سامانه ثبت سفارش ذکر نمایید.

حریم خصوصی و امنیت مقالات و اطلاعات

ضامن سلامتی از اطلاعات مشتریان شامل اسرار پژوهشی، حقوقی، مشخصات شخصی، فایل‌ها و … حفاظت و حراست می کند. به شما اطمینان می دهیم اطلاعات و مقاله شما برای ما محرمانه تلقی می شود و هیچ گونه سو استفاده از موارد فوق صورت نمی‌پذیرد.

ثبت سفارش

لطفا در سامانه ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید. از قسمت تیکت ها، درخواست خود را به همراه توضیحات لازم و فایل مقاله ارسال کنید. کارشناسان ما فایل شما را بررسی و برآورد هزینه می کنند. فاکتور و مدت زمان انجام کار برای شما ارسال می شود. پس از پرداخت فاکتور، کار شما ارجاع می شود. چنانچه برای ثبت سفارش نیاز به راهنمایی دارید، لطفا به اینجا مراجعه کنید یا با شماره 05138414499 داخلی 101 تماس بگیرید.

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....