چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

بیوگرافی دکتر رضا اسدی

دکتر رضا اسدی موسس و بنیانگزار اصلی مجموعه شرکت های ضامن سلامتی ، در سال 1356 در شهر مشهد چشم به جهان گشود. او که دانش آموزی منضبط و آرام بود که علاقه زیادی از ابتدا به علم آموزی و مطالعه کتب متفرقه تاریخی و علمی داشت. وی که از کلاس پنجم ابتدایی مطالعه متون تاریخی و علمی را شروع کرده بود در سال 1374 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته پزشکی با رتبه 26 مرحله دوم پذیرفته شد. به دلیل رتبه خوب کنکور سراسری، سازمان تامین اجتماعی کشور، به وی یک دستگاه رایانه بعنوان هدیه داد. این ماجرای ساده باعث پیوند خوردن دو علم پزشکی و رایانه برای او بود که برای سالهای متمادی ادامه یافت.

دکتر رضا اسدی در ژانویه 2023

تحصیلات دانشگاهی

وی در سال 1381 مدرک دکترای حرفه ای پزشکی عمومی فارغ التحصیل شده و در حین دوره طرح، به دلیل مهارت هایی که داشت، در ستاد دانشگاه علوم پزشکی مشغول به کار شد. وی در سال 2005 به کشور آلمان و سپس انگلستان رفته و پس کار و تحصیل در دانشگاه های مونستر آلمان و شفیلد انگلستان با مدرک پژوهش در سلامت به کشور بازگشت. وی همچنین در سال 1398 تحصیل در رشته MPH را آغاز نموده و پس از فارغ التحصیلی بلافاصه تحصیل در رشته دکترای پژوهشی را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز و در سال 1395 فارغ التحصیل شد.س

سوابق کاری

وی از سال 1381 تا ابتدای سال 1401 در دانشگاه علوم پزشکی مشهد بعنوان کارمند و عضو هیات علمی فعالیت نموده و از جمله سوابق کاری وی در این سالها تاسیس مرکز آموزش مجازی دانشگاه، راه اندازی اولین سامانه آموزش باز دانشگاه، راه اندازی اولین اکوسیستم شبیه سازی آموزش پزشکی، سامانه ابرتصاویر پاتولوژی، راه اندازی سامانه وبینارهای آموزشی دانشگاه، راه اندازی اولین سالن ارزشیابی الکترونیکی را در کارنامه خود دارد.

Scroll to top

نگارش تخصصی متاآنالیز

با کد تخفیف metaz سفارش تو ثبت کن