چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

روند انتشار مقاله در یک مجله

پس از اینکه کار نگارش مقاله شما به اتمام رسید، حالا نوبت به ارسال مقاله به ژورنال می رسد. روند انتشار مقاله در یک ژورنال به شرح زیر است:

بعد از در نظر گرفتن نوع مقاله، منابع، اهداف و نمایه ژورنال، در دسترس بودن ژورنال و معیارهای عملکرد آن، ژورنال صحیح را پیدا کنید. این امر به پیدا کردن مخاطب مقاله تان بسیار کمک می کند. در هر زمان مقاله خود را فقط به یک ژورنال ارسال کنید.

متخصصان ما، فهرستی شامل 3 الی 5 مورد از ژورنال هایی که برای مقاله شما مناسب هستند را پیدا می کنند. همچنین گزارشی از مشخصات و مزایای ارسال به هر كدام را تهیه و ارسال می کنند. شما می توانید با ارسال مقاله خود به مجلات مطابق با مطالعه خود، از رد فوری مقاله خودداری کنید.

انتشار مقاله
روند انتشار مقاله در یک مجله

مقاله خود را مطابق با الزامات ژورنال آماده کنید. قالب بندی مطالب بر اساس دستورالعمل ژورنال، تهیه یک کاور لتر (cover letter) چشمگیر برای مطالعه خود، یک گواهی ویرایش حرفه ای انگلیسی و گزارش ارزیابی مقاله، همه عواملی هستند که می توانند شانس پذیرش شما را افزایش دهند.

کلیه جنبه های ارسال مقاله به ژورنال توسط دپارتمان سابمیت ضامن سلامتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. می توانید با تهیه یک مقاله خوب و منظم، شانس پذیرش خود را توسط ژورنال انتخابی افزایش دهید. کارشناسان ما پروسه بررسی مقاله تان را رصد و پیگیری می کنند.

بررسی سرقت ادبی

مجلات در مورد مبحث سرقت ادبی بیار سختگیرانه عمل می کنند. زیرا این امر نقض استانداردهای اخلاقی است و اغلب منجر به رد شدن مقاله می گردد. رد شدن مقاله به دلیل سرقت ادبی می تواند اعتبار نویسنده را به عنوان یک محقق تضعیف کند.

سرویس بررسی سرقت ادبی ما، قسمت هایی که در مقاله شما می تواند توسط ژورنال به عنوان موارد سرقت ادبی نشانه گذاری شوند را شناسایی می کند.

تهیه آثار گرافیکی

کارهای گرافیکی مانند نمودارها، عکسها، تصاویر، نمودارها یا سایر تصاویر برای برقراری ارتباط موثر با یافته های شما ضروری است. هر ژورنال دستورالعمل خاصی برای کارهای گرافیکی فنی دارد، که اغلب می تواند پرزحمت و سنگین باشد.

سرویس گرافیکی ما یافته های شما را مطابق با الزامات ژورنال، چه قبل از ارسال و چه بعد از پذیرش مقاله آماده خواهند کرد. متخصصان طراحی گرافیک ضامن سلامتی دستورالعمل های فنی گرافیکی را می دانند و در برخورد با دستورالعمل های تهیه آثار گرافیکی مجلات مختلف مهارت دارند.

بررسی دقیق

به عنوان بخشی از پروسه ارسال، ژورنال قبل از تصمیم گیری در مورد انتشار آن، به بررسی مطالعه شما می پردازد. داوران اعتبار، اهمیت و اصالت مطالعه شما را تعیین می کنند و ممکن است نکاتی را راجع به مقاله شما ارائه دهند.

مجلات علمی به طور کلی از هر 5 مقاله ای که دریافت می کنند، 4 مقاله را رد می کنند. با استفاده از خدمات مرور سریع فنی و علمی ما توسط متخصصین ما مقاله خود را مرور کرده و از نظرات سازنده آنها استفاده کنید تا بتوانید مقاله خود را به بهترین صورت به ژورنال ارسال نمایید.

ثبت

اکنون که مقاله شما آماده است باید یک حساب کاربری در وب سایت ژورنال ایجاد کنید و پس از گذراندن تمام مراحل ثبت، ارسال انجام می شود.

این روند پیچیده و وقت گیر است. ما انتظارات مجله را درک می کنیم و می توانیم این روند را برای شما انجام دهیم.

پس از پذیرش / رد

در صورتی که مجله کار شما را با تجدید نظر بپذیرد، سردبیر مجله سؤالات و پیشنهادهایی را برای ویرایش در اختیار شما قرار می دهد که از شما درخواست می شود به آنها پاسخ دهید. مقاله شما نیز باید براساس این پیشنهادات تجدید نظر شود. پشتیبانی از ارسال مجدد مقاله ما، به مدیریت این جنبه کمک می کند.

اگر مقاله شما به دلیل عدم مطابقت با دستورالعمل های ژورنال رد شده است، باید دوباره طبق دستورالعمل ژورنال دیگری که برای مقاله شما مناسب است، در نظر بگیرید. بسته های پشتیبانی از موسسه ما به گونه ای طراحی شده اند که در انجام چنین مواردی به شما کمک کنند.

از آنجا که می دانیم این روند بسیار پیچیده و خسته کننده است، با پشتیبانی می توانید وظیفه خطیر مدیریت فرآیند ارسال و انتشار را به ضامن سلامتی واگذار کنید. به سالها تجربه ما در برخورد با ژورنال های دانشگاهی پیشرو اعتماد کنید و اجازه دهید کل مراحل را با کمترین دردسر برای شما مدیریت کنیم.

امیدواریم اطلاعات فوق الذکر شبهات شما را در مورد چگونگی چاپ مقالات خود در ژورنال های معتبر برطرف کند. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا در روند انتشار مقالات به شما کمک کنیم!

روند انتشار مقاله در یک مجله

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top

آخرین فرصت با تعرفه سال

تمامی خدمات با تعرفه‌های سال 1402 فقط تا پایان فروردین