چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

طرح کسب و کار و برنامه ریزی مالی

طرح کسب و کار و برنامه ریزی مالی منظور انتشار یک ژورنال علمی موفق باید مقالاتی با کیفیت بالا در ژورنال علمی منتشر شوند تا مجله برای اکثر خوانندگان و مخاطبان ارزشمند باشد و البته این فرآیند نیازمند مدیریت دقیق منابع مالی و پرسنلی است.

تصمیم گیری های دقیق و عالمانه تجاری و مالی برای ادامه حیات ژورنال علمی ضروری هستند. در ژورنال های علمی توجه ویژه به موضوعات مالی مهم است و سردبیر می بایست در مورد منابع مالی که می تواند جذب کند و امکانات بالقوه ناشی از آن صاحب نظر باشد. هم چنین سردبیر یا گروه سردبیری می بایست هزینه ها را به طور مداوم پایش کنند تا مبادا هزینه ای انجام شود که آن ها توانایی پرداخت آن را نداشته باشند و بدین ترتیب ژورنال علمی با مشکل مالی جدی مواجه گردد.

طرح کسب و کار و برنامه ریزی مالی

همیشه آماده سازی منابع مالی برای یک ژورنال علمی در حال انتشار کار بسیار مشکلی است ولی سردبیر باید تعیین کند که آیا این ریسک با موفقیت همراه خواهد بود یا خیر. برای ژورنال های علمی منتشر شده، ارزیابی مالی مداوم برای تعیین چگونگی بهبود فرآیندهای موجود بسیار مهم است تا بتوانند کیفیت کار خود را توسعه دهند (به عنوان مثال انتشار منظم یا استخدام افراد دیگری برای ژورنال علمی).

مؤسسان یک ژورنال علمی باید تلاش کنند که از ابتدا ساختار مدیریتی قوی شامل ویراستاران و کارمندان دفتر ژورنال را گرد هم آورند. مسائل مالی و آموزش دو نکته لازم و کلیدی برای دستیابی به این هدف است و بدون آن ها در درازمدت مجله به کیفیت پایینی می رسد یا از بین می رود.

برای تأسیس یک ژورنال علمی موفق نیاز است که به صورت دوره ای تجزیه و تحلیل مدیریت راهبردی (شامل نقاط ضعف، قدرت، فرصت ها و تهدیدها) را برای ژورنال علمی انجام دهید. این امر به مؤسسان کمک خواهد کرد تا زمینه هایی را بشناسند که می تواند کیفیت مجله را بهبود دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات موسسه ضامن سلامتی با ما در ارتباط باشید.

طرح کسب و کار و برنامه ریزی مالی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....