چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

نکات مهم انتشار مقاله ژورنال

محققان معمولاً ماهها، حتی سالها را صرف برنامه ریزی و انجام تحقیقات می کنند. پس از اتمام کار تحقیقاتی، مرحله بعدی ارائه داده های جدید در یک مقاله است که می تواند باعث انتشار مقاله در مجلات معتبر شود.

حتی به عنوان یک محقق ارشد که چندین مقاله منتشر کرده اید، جمع آوری داده ها و ارائه تحقیقات خود به عنوان مقاله ژورنال کاری طاقت فرسا است. چنانچه به عنوان یک دانشجو برای اولین بار اقدام به انتشار مقاله می کنید یا اگر یک انگلیسی زبان غیر بومی هستید، تهیه مقاله ممکن است برای شما به یک چالش تبدیل شود. اگر پیش نویس اولیه آماده باشد، هماهنگی با نویسندگان همکار برای انتقال اطلاعات لایه دیگری از پیچیدگی را نمایان می کند. برای همه محققان (خواه دانشجویان و اساتید) زمان کالایی گرانبها است.

انتشار مقاله
نکات مهم انتشار مقاله ژورنال

هنگامی که اولین پیش نویس مقاله پژوهشی شما با اطلاعات همه نویسندگان تکمیل شد، می توانید با استفاده از یک سرویس ویرایش مقاله به منظور بازبینی نوشته خود، در وقت صرفه جویی کنید.

به عنوان یک نویسنده، چندین موسسه ارائه خدمات ویرایش آنلاین را پیدا خواهید کرد. اما به عنوان یک محقق، باید به دنبال موسساتی باشید که در ویرایش مقاله ژورنال تخصص داشته باشند. ارائه خدمات ویرایش، قالب بندی و چاپ مقاله پژوهشی توسط موسسه ضامن سلامتی به شما کمک می کند تا مقاله شما برای مجله هدف از جذابیت بیشتری بخوردار باشد.

در زیر، چند نکته برای چاپ موفقیت آمیز مقاله در ژورنال ارائه کرده ایم:

  1. ژورنال مناسب را انتخاب کنید: اگر مطالعه انجام شده خارج از حوزه مجله باشد، مقاله رد می شود. این امر موضوعی است که می توان به راحتی از آن اجتناب کرد. هنگام انتخاب یک ژورنال، بررسی کنید که آیا مقاله شما با اهداف مجله متناسب است یا خیر. از قسمت “درباره مجله” یا “اهداف ” ژورنال نیز می توانید این موضوع را متوجه شوید. برای اطمینان بیشتر، بهتر است بررسی کنید که آیا مقالات ژورنال که قبلاً منتشر شده مشابه مقاله شما هستند یا خیر.
  2. دریافت سرویس ویرایش حرفه ای مقالات ژورنال: خواه نویسنده ای باشید که قبلا مقاله منتشر کرده اید، خواه محقق تازه کار یا یک انگلیسی زبان غیر بومی باشید، استفاده از ویراستاران متخصص به شما کمک می کند تا یک مقاله را که به لحاظ دستور زبان صحیح است، از نظر آکادمیک و فرمت مجله نیز تصحیح و اصلاح کنید. این نکته که مقاله کار شما را به روشی واضح، موجز و منطقی توصیف کند مهم است و به همان اندازه نیز اهمیت دارد که مقاله شما مطابق با دستورالعمل ژورنال قالب بندی شود.
  3. تهیه یک کاور لتر قانع کننده: تمام مقالات ژورنال قبل از ارسال باید با یک برگه کاور لتر همراه باشند. متن نامه فرصتی برای بیان اهمیت مطالعه و تأثیرات احتمالی آن در حوزه تحقیق شما است. یک کاور لتر قانع کننده به ایجاد تصویری خوب از مقاله شما کمک می کند. ضامن سلامتی به شما در تهیه کاورلتری قوی کمک می کند.
  4. در روند کار صبور باشید: راه انتشار مقاله طولانی است. ارسال فقط اولین قدم است و مقاله شما به تازگی وارد فرآیند انتشار ژورنال شده است. مدت زمان برای پاسخ به درخواست شما از ژورنالی به ژورنال دیگر متفاوت است. با وجود اینکه تلاش زیادی برای تهیه مقاله می شود، ممکن است بر طبق داوری مجله نیاز به ویرایش و تغییراتی در آن باشد.
  5. پیش بینی تغییرات پس از ارسال: اگر ژورنال با ارسال یک پیام تجدید نظر و ارسال مجدد به مقاله شما پاسخ دهد، شما باید تجدید نظرهای لازم را انجام دهید و به نظرات هر داور در نامه ای جداگانه پاسخ دهید. دامنه تغییرات ممکن است از یک تغییر ساده تا انجام آزمایش های بیشتر و شامل داده های جدید باشد. بسیار نادر است که ژورنال ها بدون توصیه تغییر، مقاله را بپذیرند.
نکات مهم انتشار مقاله ژورنال

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....