چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

چگونه مقاله خود را سریع چاپ کنیم؟

چگونه مقاله خود را سریع چاپ کنیم؟

– شروع به نوشتن کنید: بخش‌ هایی از مقاله را بنویسید حتی اگر هنوز نتایج آزمایش‌ ها و یافته‌ های شما مشخص نشده‎ است.

– مقاله‌ را شفاف و بدون پیچیدگی نگارشی بنویسید: چنانچه مقاله‎ ای بسیار قوی با نگارشی ضعیف همراه باشد تاثیرات خود را به طور کامل از دست خواهد داد. رعایت اخلاق در پژوهش، انجام دقیق آزمایشات، رفرنس دهی فوق ‎العاده و رعایت تمامی اصول پژوهشی تنها زمانی معنا پیدا می‌ کنند که داور و ادیتور مجله مقاله شما را بخوانند! بنابراین اگر در زبان انگلیسی تخصصی ندارید، به دنبال یک مترجم و ادیتور خوب باشید.

– هنگام نگارش مقاله از نرم ‎افزار رفرنس ‎نویسی استفاده کنید: استفاده از یک نرم‌ افزار رفرنس ‎نویسی مانند اندنوت در آرشیو کردن مقالات مورد استفاده و فرمت‎ بندی خودکار رفرنس‌ ها بسیار ایده‌آل است.

– زمان سابمیت مقاله را بدانید: بسیاری از کارهای پژوهشی می‌ توانند به دو یا چند مقاله تفکیک شوند. اگر فکر می‌ کنید برخی از نتایجی که تاکنون بدست آورده‌ اید ارزش چاپ شدن در یک مجله را دارند تا آماده شدن باقی نتایج مقاله آن ‎را به یک مجله ارسال نمایید. سپس با بدست آمدن سایر نتایج، به فکر مقاله دوم باشید.

– مقاله را بعد از مدتی بازخوانی کنید: یکی از بهترین روش ‎ها برای پیدا کردن معایب مقاله این است که بعد از گذشت مدتی آن ‎را مطالعه کنید و یا از فرد متخصص دیگری بخواهید تا آن ‎را بخواند.

 

 

 

چگونه مقاله خود را سریع چاپ کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top