چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

اهمیت خدمات ترجمه حرفه ای مقالات دانشگاهی

شاید ترجمه مقاله دانشگاهی خود را به کسی سپرده باشید که می شناسید. با این وجود، این کار ریسک های زیادی در پی دارد. ممکن است دوست شما حرفه ای نباشد و شما از تخصص او در زبان مقصد اطلاعی نداشته باشید. دانش اساسی در مورد یک زیان خاص یا توانایی صحبت کردن به زبان دیگر در زمان ترجمه حرفه ای علمی کفایت نمی کند.

ترجمه از این دست، یک مهارت تخصصی است و اگر به یک فرد حرفه ای سپرده نشود، مقاله ترجمه شده تاثیر مطلوب را نداشته و بر اعتبار شما به عنوان یک محقق حتی تاثیری منفی می نهد. ترجمه تخصصی نیازمند تسلط کافی بر هر دو زبان مبدا و مقصد و تخصص در زمینه تحقیق می باشد. در مورد مقالات دانشگاهی، استفاده از خدمات ترجمه تخصصی پیشنهاد می شود.

ترجمه حرفه ای
اهمیت خدمات ترجمه حرفه ای مقالات دانشگاهی

مترجمانی با تخصص کافی در مورد موضوع تحقیق شما

خدمات ترجمه تخصصی موجود هستند که به شما در انتشار مقاله به زبان انتخابی تان کمک می نمایند. آنها با استفاده از منابع و پروسه های مورد نیاز برای ارائه دقیق یک مقاله ترجمه شده به عبارتی مقاله آماده تحویل، در ترجمه مقالات برای انتشار تخصص دارند. موسسات دارای خدمات ترجمه حرفه ای، گزیده ای از مترجمان حرفه ای را در اختیار دارند که در زمینه حوزه تحقیقاتی شما تخصص دارند چرا که آنها مترجمانی را استخدام می کنند که در رشته های مختلف دانشگاهی متخصص هستند. این موضوع بسیار اهیمت دارد چرا که مترجمان متخصص در یک حوزه خاص به احتمال زیاد بهتر می توانند تحقیق شما را به گونه ای ترجمه نمایند که مفهوم به صورت واضح رسانده شود و در عین حال قوانین زبان مقصد حفظ گردد. به علاوه، آنها نسبت به اصطلاحات تخصصی هر رشته آگاه بوده و به آنها توجه خواهند داشت.

ویرایش همراه با ترجمه

تنها مقالاتی که خوب نوشته شده و ساختار صحیحی داشته باشند برای چاپ پذیرفته می شوند. برای به انتشار رسیدن، چیزی بیش از یک ترجمه ساده نیاز دارید. بنابراین ضروری است که متن ترجمه شده توسط یک مترجم دوزبانه بازبینی شود. این فرد بررسی خواهد کرد که متن ترجمه شده به درستی ایده های قید شده در متن اصلی را منعکس نموده باشد. سپس سند بازبینی شده باید دوباره برای اصلاح استفاده درست از زبان مقصد ویرایش شده و به دنبال آن یک بازبینی نهایی نیز صورت گیرد که در آن زبان، دستور زبان و فرمت مقاله بررسی گردد. خدمات ترجمه دانشگاهی حرفه ای از پروسه های آزمایش شده برای ارائه دست نوشته ای با کیفیت که آماده ارائه باشد بهره می برد.

مدیریت پروژه

خدمات حرفه ای ترجمه با ارزیابی مدیریت مشتریان یا نقطه تماس هر نویسنده می تواند کمی از بار مسئولیت و ناامیدی شما بکاهد. مدیریت مشتریان خدماتی همانند مدیریت پروژه شخصی شما ارائه می دهد و مسئول درک نیازهای شخصی شما و مدیریت کل پروسه از شروع تا پایان می باشد.

تخصص در زبانی که مقاله شما به آن ترجمه می شود

اگر دانش کافی در مورد زبان مقصد خود ندارید و قادر به ارزیابی متن ترجمه شده نیستید، به دنبال خدمات ترجمه معتبر باشید که مرتبا مقالات دانشگاهی مثل مقاله شما را ترجمه می کند. مترجمان حرفه ای دانشگاهی برای دست نوشته ای تحقیقاتی که قرار است به چاپ برسند کاملا آموزش دیده و بسیار با تجربه هستند.

اهمیت خدمات ترجمه حرفه ای مقالات دانشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....