چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

بررسی مشابهت مقالات

بررسی مشابهت مقالات

یکی از عوامل مهمی که در پذیرش و یا رد مقالات در ژورنال‎های معتبر تاثیر بسزایی دارد، مشابهت می‎باشد. تمامی ژورنال‎های معتبر استاندارد خاصی برای درصد جملاتی که عینا از منابع مختلف ذکر می‎شوند را دارند. عموما در صورتی که “جملات عینا کپی شده” از منابع در مقاله از 6 درصد بالاتر باشند، مقاله بدون طی روند داوری ریجکت می‎شود و حتی در صورت بالا بودن این رقم ممکن است نام نویسندگان مقاله (به علت کپی برداری) در لیست سیاه آن انتشارات قرار گیرد.

نرم افزار‎ها و سایت‎های مختلفی در جهان وجود دارند که می‎توان با استفاده از آنها درصد مشابهت مقالات را قبل از سابمیت مقاله در ژورنال‎های مختلف بدست آورد و در صورت لزوم مقاله را به شکلی ویرایش کرد تا مشابهت آن زیر 6 درصد شود.

یکی از خدمات تخصصی و ویژه گروه ما، که شانس پذیرش مقالات را در ژورنال‎های تخصصی و معتبر افزایش می‎دهد، بررسی مشابهت (چک پلاژیاریسم) و کیفیت نگارشی مقالات می‎باشد. خدمات تخصصی گروه ضامن سلامتی در این زمینه شامل:

  1. بررسی تخصصی مشابهت مقالات و ارائه گزارش مربوطه
  2. بررسی و ارائه گزارش امتیاز نگارشی مقالات
  3. رفع سیمیلاریتی و افزایش امتیاز نگارشی مقاله به صورت ویرایش تخصصی

 

 

بررسی مشابهت مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top