چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ارسال مقاله به مجله

ارسال مقاله به مجله

در حال حاضر اکثر مجلات، دریافت مقاله به طریق الکترونیک را ترجیح می‎دهند، زیرا این روش امن‎تر و سریع‎تر است. ابتدا فایل مقاله را به فرمت پی دی اف یا ورد تهیه کنید. در سایت اینترنتی برخی مجلات معتبر، گزینه‎ای وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن، وارد مراحل ارسال آنلاین مقاله می‎شوید. به این ترتیب که صفحات متعددی باز می‎شود و از شما می‎خواهد عنوان، اسامی نویسندگان، آدرس، تلفن، فکس، پست الکترونیک و متن اصلی مقاله را وارد کنید. در هر قسمت باید آنچه را که از شما خواسته شده‎است از روی متن مقاله کپی کنید و در کادر مربوطه قرار دهید. مجلاتی که هنوز به سیستم ارسال آنلاین مقاله تجهیز نشده‎اند، از شما می‎خواهند مقاله خود را بر اساس دستورالعملی که در قسمت راهنمای نویسندگان ارائه شده است، تنظیم و در کنار نامه همراه، به پست الکترونیک سردبیر ارسال نمائید. روش دیگر، ارسال از طریق پست می‎باشد. بدین منظور باید علاوه بر نامه همراه، سه تا پنج نسخه از مقاله را پرینت بگیرید و همراه با سی دی حاوی متن مقاله، شکل‎ها و جدول‎ها به آدرس پستی مجله ارسال کنید. 
پس از ارسال مقاله باید منتظر دریافت نامه اعلام وصول از جانب سردبیر باشید که به پست الکترونیک یا آدرس پستی شما ارسال می‎شود و مشخص می‎کند مقاله به دست آن‎ها رسیده و در حال بررسی است. ممکن است به شما یک کد چند رقمی نیز ارائه شود تا پیگیری‎های بعدی از طریق آن انجام شود.
 
 
ارسال مقاله به مجله

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top