چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

چگونه در لینکدین رشد کردم و به درآمد آنلاین رسیدم

در این خبرنامه، چارچوب هفت موردی خود را ارائه خواهم کرد که به من کمک کرد در لینکدین از 2000 فالوور در ژانویه 2022 به 137526 فالوور در 12 ماه ارتقا پیدا کنم. من این کار را در حالی انجام دادم که تمام وقت کار می کردم و فقط 1-2 ساعت را به بیرون از کار اختصاص دادم.

رشد در لینکدین زندگی من را متحول کرده است، و به من امکان می دهد به صورت آنلاین درآمد کسب کنم ، شبکه کاربران خود را گسترش دهم (در 12 ماه به 35 میلیون نفر رسیدم) و در حوزه کاری خودم مشهور شوم.

این تحول همچنین درها را به روی فرصت‌های متعددی از جمله دعوت به سخنرانی و پیشنهادات شغلی بدون درخواست از طرف من باز کرده است. پس از ارسال و آزمایش گسترده، در اینجا چارچوب هفت تایی خود را ارائه میدهم که می تواند به شما در رشد در لینکدین نیز کمک کند:

تحقیق محتوا: این مرحله باعث رشد آنلاین شما می شود

پس از انتخاب علاقه مندی خود، باید بین آنچه که برای نوشتن در مورد آن احساس علاقه می‌کنید و آنچه مردم به خواندن علاقه دارند، تفاوت قائل شوید. ترجیحا دومی را انتخاب کنید!

کپی رایتینگ: نوشتن در لینکدین رقابت بین ادبا و نویسندگان خبره نیست، اما کلمات بکار رفته توسط شما مهم هستند!

شما باید هنر ایجاد محتوای قانع کننده و واضح را بیاموزید که توجه را به خود جلب کند، ارتباط برقرار کند و تعامل را تشویق کند. من از پست‌های لینکدین که نمی‌توانم فوراً بفهمم هدف گوینده چیست و در حال تلاش برای برقراری ارتباط در چه زمینه ای است، بسیار ناامید می‌شوم.

انجمن: برای فالوورهای خود ارزش قائل شوید. مخاطب شما همه چیز شما است. به خواسته ها و نیازهای آنها گوش فرا دهید. تمام تلاشم را می کنم که به نظرات و پیام های شخصی افراد پاسخ دهم. من بسیاری از فالوورهایم را با نام می شناسم، درخواست های دوستی زیادی را روزانه می پذیرم.

همکاری: با سایر کاربران لینکدین یا اینفلوئنسرها در حوزه کاری خود شریک شوید تا دامنه کاری خود را گسترش دهید. همکاری‌ها می‌توانند نیچه یا علاقه شما را به مخاطبان بیشتری معرفی کنند و دیدگاه‌های تازه‌ای را به محتوای شما بیاورند. به عبارت ساده، وقتی یک کاربر بزرگ یا یک کاربر همکار پست شما را کامنت می‌کند یا لایک می‌کند، احتمالاً توسط بسیاری دیگر دیده می‌شوید.

سفارشی سازی: محتوای خود را طوری تنظیم کنید که صدایی منحصر به فرد ایجاد کند. کپی/پیست کردن مطالب از دیگران فقط سرقت ادبی نیست. نه فقط در لینکدین در هیچ کجا دیگر کار نمی کند. پروفایل خود را به عنوان برند خود در نظر بگیرید. از رنگ‌ها، سبک‌های فونت، و سبک‌های ارسال یکنواخت استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند متمایز شوید. به همین دلیل است که من بیشتر از خاکستری، نارنجی و زرد در پست هایم استفاده می کنم.

سازگاری: “به طور مداوم پست کنید” یک توصیه مزخرف و کلیشه ای است.

آنچه شما نیاز دارید یک سیستم است. من یک ماتریس محتوا ایجاد کرده‌ام که به من کمک می‌کند تا به صورت دسته‌ای محتوا تولید کنم و ارائه محتوا را در موضوعات خاص در روزهای خاص برنامه‌ریزی کنم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه این را انجام دهید.

Call to Action (CTA): مخاطبان خود را تشویق کنید تا از طریق فراخوان‌های واضح با محتوای شما درگیر شوند.

به زبان ساده، از آنها بخواهید که شما را دنبال کنند یا به خبرنامه شما بپیوندند. راه حل همین قدر ساده است! بابت همه چیز خدا را شکر می کنم و از همه کسانی که مرا دنبال می کنند سپاسگزارم.

به طور خلاصه، چارچوب هفت تایی من برای شروع رشد لینکدین شما عبارتند از:

  • تحقیق در مورد محتوا،
  • کپی‌نویسی،
  • ایجاد جامعه،
  • همکاری،
  • سفارشی‌سازی،
  • سازگاری و
  • فراخوان برای اقدام.
چگونه در لینکدین رشد کردم و به درآمد آنلاین رسیدم

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....