چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

آشنایی با چند پایگاه علمی فارسی برای جستجوی مقاله و پایان ‎نامه

آشنایی با چند پایگاه علمی فارسی برای جستجوی مقاله و پایان ‎نامه

در این مطلب چند پایگاه اطلاعاتی فارسی پر کاربرد را به شما معرفی خواهیم کرد که در جستجوی مقالات و پایان ‎نامه ‎های فارسی کمک بسیاری به شما خواهند کرد.

 

پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

آدرس سایت: irandoc.ac.ir

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران بیش از ۴۰ سال سابقه دارد (از سال ۱۳۴۷) و پایگاه این پژوهشگاه که به ایرانداک معروف است دارای بیش از ۶۱۵ هزار رکورد اطلاعاتی در حوزه ‎های مختلف است. در این پایگاه امکان دسترسی به پایان‎ نامه ‎ها، طرح‎ های پژوهشی، همایش‎ ها، مقاله ‎ها و گزارش ‎های دولتی تولید شده در داخل کشور فراهم می‎ باشد. در این پایگاه نسخه تمام متن بیش از ۲۶۰ هزار پایان‎ نامه وجود دارد.

 

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی

آدرس سایت: sid.ir

پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی وابسته به جهاد دانشگاهی محبوب ‎ترین پایگاه علمی در ایران است چرا که امکان دسترسی به هزاران مقاله را به صورت رایگان فراهم کرده‎ است. مهم ترین خدمات این پایگاه عبارتند از: نمایه‎ سازی نشریات علمی پژوهشی کشور، دسترسی رایگان به چکیده مقالات و متن کامل مقالات، معرفی و نمایه‎ سازی نشریات ایرانی ISI.

 

پرتال جامع علوم انسانی

آدرس سایت: ensani.ir

پرتال جامع علوم انسانی وابسته به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. این پرتال دارای بیش از 300 هزار داده علمی است و امکان دسترسی به 225 هزار داده تمام متن و حدود 110 هزار مقاله تمام متن را در اختیار شما قرار می‎ دهد. این پرتال با بیش از 1000 نشریه علمی همکاری دارد.

 

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)

آدرس سایت: isc.gov.ir

این پایگاه منتشر کننده لیست مجلات معتبر کشورهای جهان اسلام است. در سایت این پایگاه بیش از 60 هزار مقاله علمی قابل دسترسی است.

 

ایران مدکس: بانک مقالات سلامت

آدرس سایت: health.barakatkns.com

ایران مدکس اولین فاز شرکت برکت است که به پوشش مجلات و متون علمی بخش سلامت اختصاص دارد. قرار است فازهای بعدی این شرکت به بخش‎ های علوم انسانی، علوم فنی و مهندسی و سایر حیطه ‎ها بپردازد. ایران مدکس در زمینه سلامت امکان جستجوی بیش از 500 هزار مقاله و همچنین دسترسی به بیش از 200 هزار متن کامل مقاله را فراهم می‎ کند. تعداد مجلات تحت پوشش این پایگاه در حال حاضر به چند هزار عنوان می ‎رسد.

 

نور مگز: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

آدرس سایت:  noormags.com

نور مگز وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است که وظیفه شناسایی و عرضه مجلات تخصصی علوم انسانی و اسلامی را بر عهده دارد. این پایگاه در صورت عضویت در آن، امکان دسترسی به مجلات تمام متن را در اختیار شما قرار می‎ دهد.

 

سایمد: بانک جامع مقالات پزشکی

آدرس سایت: medlib.scimed.iau.ac.ir

سایمد توسط مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت به منظور یکپارچه ‎سازی اطلاعات پژوهشی–آموزشی دانشگاه‎ های علوم پزشکی و دسترسی پژوهشگران به متون پژوهشی تدارک دیده شده‎ است. سایمد در حال حاضر 5409 مقاله مرتبط با علوم پزشکی پوشش می ‎دهد.

 

 

 

آشنایی با چند پایگاه علمی فارسی برای جستجوی مقاله و پایان ‎نامه

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....