چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

ترجمه انگلیسی به فارسی

ترجمه انگلیسی به فارسی

بسیاری از افراد برای رفع نیاز خود به ترجمه، در موتور جستجوی گوگل کلمه ترجمه رایگان یا … را سرچ می‎کنند. در واقع پس از سرچ، تعدادی سایت به کاربر نمایش داده می‎شود که ترجمه ماشینی و نرم‎افزاری ارائه می‎کنند.

این نوع ترجمه‎ها برای فهمیدن معنی کلمه خوب است اما به هیچ عنوان نمی‎توانند جملات و متون بلند را به درستی معنی کنند. زیرا در ترجمه انگلیسی به فارسی باید اصطلاحات به درستی به کار روند.

نگاه افراد به ترجمه به این گونه می‎باشد که کسی که زبان انگلیسی را فراگرفته قادر است به راحتی متون انگلیسی را به فارسی ترجمه کند.

اما با توجه به گسترش رشته‎های دانشگاهی و تخصصی بودن متن‎ها مترجمین علاوه بر داشتن دانش کافی در دانستن زبان انگلیسی باید دانش رشته مربوطه را نیز داشته باشند. به همین دلیل شرکت ضامن سلامتی با بهره گیری از مترجمین مجرب و کار آزموده متون را به فارسی روان بر می‎گرداند.

 

انگلیسی زبان جهانیان

در بسیاری از کشورهای صاحب صنایع و اقتصاد قوی، زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در نظر گرفته می‎شود. در جهان امروز کتاب‎ها و مقالات علمی به صورت انگلیسی نگارش می‎شوند تا جهانیان بتوانند از این متون بهره کافی را ببرند. همچنین رمان‎ها و کتاب های ادبی بسیاری به این زبان نوشته شده‎است. 

از عواملی که باعث می‎شود موسسه ضامن سلامتی به عنوان یکی از برترین شرکت خدمات ترجمه شناخته شود به شرح زیر می‎باشد:

  1. کیفیت بالای فایل‎های ترجمه
  2. شنیدن صدای مشتریان
  3. سر وقت بودن و ارزش قائل شدن برای زمان مشتریان
  4. قیمت مناسب در کنار تخصصی بودن ترجمه‎ها
  5. تضمین کیفیت ترجمه

 

 

 

ترجمه انگلیسی به فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....