چنانچه در ثبت سفارش از طریق سایت مشکل داشتید، لطفا مقاله خود را به همراه انتخاب نوع سفارش و شماره موبایل، به ایمیل ما ارسال کنید تا پیش فاکتور دریافت نمائید.

استفاده از رسانه های اجتماعی در جهت اطلاع رسانی مقاله

رسانه های اجتماعی ابزاری مهم و موثر برای استفاده در جهت ارتقاء تحقیقات شما هستند زیرا راهی مستقیم برای دسترسی به مخاطبان ارائه می دهند و بستر ایده آلی برای ارتقاء سطح اعتبار مجله شما فراهم می کنند. به عنوان یک ویراستار یا نویسنده مجله، تجربه تخصصی شما در موضوعی خاص، شما را در موقعیت ایده آل برای تبلیغ مقاله خود در رسانه های اجتماعی قرار می دهد. پیشنهادات زیر درخصوص چگونگی استفاده از رسانه های اجتماعی برای درگیر کردن جوامع آنلاین در تحقیقات شماست.

استفاده از رسانه های اجتماعی در جهت اطلاع رسانی مقاله

شبکه اجتماعی مناسب را انتخاب کنید

بررسی کنید که کدام شبکه اجتماعی برای شما و جذب مخاطب مناسب است و از همه مهمتر این که در زمینه پژوهش و رشته خود به طور مرتب مطلب بنویسید.

اجتماع خود را بسازید

ایجاد یک رسانه اجتماعی کاری زمان بر است. در ابتدا، ممکن است فقط چند فرد دانشگاهی را دنبال کنید. اما طبق مطالعه ای که در Facets انجام شده است زمانی که در حدود 1000 دنبال کننده در توییتر به دست آورید، به مخاطبان متنوع تری از جمله افراد جامعه، رسانه ها، سازمان ها و گروه های ارتباطی دسترسی پیدا خواهید کرد که روشی عالی برای افزایش خوانندگان مقاله شما است.

درباره نوع بیان خود فکر کنید

نگارش مقاله با بیانی واضح بسیار مهم است. همانطور که می دانید جزئیات فنی در مقاله شما مهم است اما هنگام برقراری ارتباط با جامعه بزرگ تر باید یافته های خود را با بیانی قابل فهم ارائه دهید. محتوای مقاله خود را به گونه ‌ای تنظیم کنید که توضیح دهد چرا مخاطبان باید به مقاله شما توجه کنند و به آن اهمیت دهند.

محتوای قانع کننده ایجاد کنید

اطمینان حاصل کنید که مطالبتان برای مخاطبان جذاب و قانع کننده باشد. همچنین استفاده از تصاویر، مطالب شما را متمایز می کند. با دقت مطالعه کنید و هشتگ های مربوطه را بیابید. افراد مرتبط با موضوعتان (به ویژه مؤلفان، دانشگاه ها، مجلات و …) را برای ارتباط مستقیم منشن کنید. استفاده از این روش به افزایش جذب مخاطب مانند لایک و ریتوییت در پست های شما کمک می کند.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

 رسانه های اجتماعی امکان گفتگوی آزاد را فراهم می کنند، بنابراین مهم است که با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. حتماً به نظرات و سؤالات پاسخ دهید و از کسانی که مطالبی می نویسند و به مقاله شما ارجاع می دهند تشکر کنید. بعلاوه، با کسانی که شما را دنبال نمی کنند در ارتباط باشید تا از حضور شما در رسانه های اجتماعی مطلع شوند. این موارد نمونه ای از انواع فعالیت هایی است که باعث افزایش ارجاعات به مقاله شما می شود. علاوه بر این باعث افزایش نمره آلتمتریکس مقاله می گردد.

استفاده از رسانه های اجتماعی در جهت اطلاع رسانی مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

Scroll to top
تخفیف به مناسبت هفته معلم

این تخفیف حال و هوای تدریس داره ....